جلسه شورای شهر کسل آلمان نهضت فراگير تدوير يافت
مشعل مشعل

جلسه گزارش دهي سالانه و انتخابات هيأت اجراييه جديد شورای شهری کسل ايالت هسن نهضت فراگير روز6 اکتبر سال روان  تدوير يافت .

نخست رفيق امان مهرورز رييس شورای کسل گزارش کار يک ساله اين شورا را با مشخص ساختن دستاوردها و کاستي ها ارائه داشته و نسبت به انجام وظايف اجرا شده با برخورد انتقادی نظر انداخت .

سپس رفقا هريک نورالله نوری،اسدرهياب،عبدالاحد شفيعي و رباني پيرامون گزارش و راه های برون رفت از آن بحث نمودند.

سپس طبق اجندأ مساله تشکيلاتي مورد بحث قرار گرفته،هيأت اجراييه پيشين شورای کسل استعفا داده و بالای هيأت اجراييه تازه در فضای آزاد و رفيقانه تبادل افکار انجام يافته و در نتيجه سه تن از رفقا حاضر شدند تا مسوليت رهبری شورای کسل نهضت فراگير را طور داوطلبانه برای يک سال بپذيرند که از طرف اشتراک کننده گان جلسه اين پيشنهاد رفقا به اتفأق آرأ مورد تأييد قرار گرفت .

پس از آن اين رفقا در نشست کوتاهي که داشتند،چنين  فيصله نمودندتا وظايف شانرا با ترتيب زير پيش ببرند:

1-   نورالله نوری رييس شورای کسل نهضت فراگير

2-   آصف شهاب معاون  شورای کسل نهضت فراگير

3-   نجيب بهروز سکرترمسوول هيأت اجراييه شورای کسل نهضت فراگير

 

بعد از آن رفيق نورالله نوری به نماينده گي از هيأت رهبری منتخب شورای کسل صحبت نموده و تعهد سپرد تا از هيچ نوع تلاش و وقف در راه تحقق آرمان های والای نهضت فراگير و در راه پيوند هرچه بيشتر نهضت فراگير با مردم زحمتکش کشورما و تأمين مناسبات گسترده با سازمان ها و ايجاد فضای تفاهم و باهمي در ميان رفقا و اعتماد رفيقانه و پيشبرد کار مشترک در ميان اعضای رهبری شورای کسل نهضت فراگير دريغ نورزد.

 

در پايان کار جلسه را رفيق همايون بسيم رييس شورای ايالت هسن نهضت فراگير ارزيابي نموده ،ضمن سپاس از تلاشها و کارهای انجام يافته از هيأت رهبری پيشين شورای کسل سپاس و امتنان نموده و برای هيأت رهبری تازه آن شورا مؤفقيت و پيروزی های هرچه بيشتر تمنا داشته و انتخاب شان را تهنيت گفته،پيرامون بهبود هرچه بهتر کار و رفع کمبودها و راه های برون رفت از آن در پرتو فيصله های کنفرانس شورای اروپايي و هدايات مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان اشتراک کننده گان جلسه را متوجه وظايف شان ساخته و سهم فعالانه همه اعضای نهضت فراگير در شهر کسل را به اين رسالت خطير معطوف ساخت .

کار جلسه در ميان شور و شعف رفيقانه به آرزوی پيروزی های هرچه بيشتر نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در زنده گي سياسي و اجتماعي جامعه ما پايان يافت .

 

 

 


October 21st, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها